Waarom Synchro

● Met meer dan 30 jaar ervaring kennen wij Zuid-West Nederland als geen ander en zijn wij op de hoogte van de laatste marktontwikkelingen.

● Lid van NVM Business makelaars en taxateurs waarmee wij ons onderscheiden op grond van deskundigheid en kennis van de regionale markten waarin wij actief zijn.

● Lid van RICS, RICS is een onafhankelijke en zelfregulerend beroepsgenootschap dat is opgericht om het publieke belang te dienen door universele professionele standaarden van excellentie en integriteit vast te stellen en te handhaven op het gebied van vastgoed en bouw.

● Proactieve, transparante en strategische werkwijze.

● Ieder object en onderneming is uniek, onze persoonlijke aanpak is dit ook. We nemen ruim de tijd om uw pand en onderneming te leren kennen, zodat we het optimaal in de markt kunnen zetten.

 

Onze Werkwijze

Stap 1 Gesprek

Uiteraard starten wij met een vrijblijvende kennismaking. Wij komen persoonlijk bij u langs en vertellen u dan wat wij voor u kunnen betekenen. Dit gesprek is uiteraard geheel vrijblijvend.

Stap 2 Strategie

U kiest voor Synchro Bedrijfshuisvesting en daarmee voor gedrevenheid, kwaliteit en deskundigheid. Samen met u bepalen wij de juiste strategie en vraagprijs voor uw bedrijfspand. Wij zorgen onder andere voor de fotografie, aanbiedingsteksten, objectbrochure, V-borden en posters.

Stap 3 Aanpak

Na overleg met u over de objectpresentatie plaatsen wij uw bedrijfspand online op diverse zakelijke aanbodsites waaronder Funda in Business, Ventu en Bedrijfspand.com. Tevens plaatsen wij uw object op onze eigen, goed bezochte, website en brengen wij uw object onder de aandacht op Social Media. Op basis van onze jarenlange ervaring matchen we het object aan de relevante specifieke doelgroep. We zorgen ervoor dat de objectpresentatie in tekst en beeld matcht bij de criteria van deze doelgroep. U spreekt hiermee de juiste doelgroep op de juiste manier aan.

Stap 4 Netwerk & matching

In de loop van de jaren hebben we een groot netwerk aan relaties opgebouwd. Ons grote netwerk gebruiken wij dan ook actief om uw bedrijfspand te matchen met potentiële gegadigden.

Stap 5 Begeleiding

Ons team verzorgt de gehele begeleiding. Hierbij vinden wij het belangrijk dat wij u op de hoogte houden van de ontwikkelingen van de verkoop of verhuur van uw bedrijfspand en adviseren wij u over de te nemen vervolgstappen. De nadruk ligt hierbij op ontzorgen, waarbij we de informatievoorziening aanpassen op uw wensen.

Samen met u gaan wij voor de hoogst mogelijke opbrengst binnen een zo kort mogelijke doorlooptijd!

Direct een afspraak maken?